Buat hari-hari, Hari-hari buat


-bendaalah nilah aku dok mengadap hari2.-

Korg mesti tertanya2 ape ke biul ke aku ni dgn entry aku hari ini...Ha nilah yang aku nak rungkaikan xtvt aku setiap hari bermula Nov'09 yang lalu.Yang pasti aku tidaklah sebiul yg korg sangka...hahaha. Utk pengetahuan korg inilah task yg mesti aku buat setiap hari utk mencapai target yang telah aku azamkan sebelum tahun baru lagi.Aku mesti buat bendaalah ni sebanyak 2,000 units sebelum awl bulan 2.

Nak kata jari jemariku ni berseni aku rase dlm mimpi jelah kot.Tapi nak kate jari jemari aku ni keras kejong (kalau korg xfaham ko tya adik aku ni)
aleenavril x jugak. Tapi yang pasti kreatif jugaklah jari2 aku yg kasar ni.Dapat jugaklah aku buat kraftangan yg sebegini rupa.(mmglah xsecantik jika dibandingkan dgn si pembuatnya)-jgn marah ek.

Bukanlah kat ofis aku xde keje.Keje aku mmg berlambak2 selagi bos aku tu hidup n company aku ni ade.Tapi mmg pandai cari kesempatan dalam kesempitan.Pantang bos aku kuar je aku mulalah angkat kaki cari port utk buat kraf2 ni.
Ni seme buat dari cardboard paper yg colourful.Sengaja aku pilih yg bergambar bagi nampak cumel sikit.Setakat ni hujung2 jari aku mmg dah pecah teruk giler.Yelah nak melipat2 card ni jadi piramid mcmni bukan senang, salah lipat ia akan pecah or koyak.Ni seme adalah utk adik kesayangan aku si aleenavril tu.

Memandangkan aku kekurangan budget so yang ni jelah yg aku mampu buat utk die.Tapi ade lagi brg2 sampingan utk melengkapkan set2 sourvenir yg akan di berikan utk para tetamu yg dtg di majlisnye nnt.
Mmglah aku pye sponsor ni xbanyak sgt habis duit tapi memerlukan masa n kesabaran yg tinggi utk mencapai target aku tuh.So kalau bos2 aku terbaca blog aku ni (Mr.Cheoh, Mr.Kok, Mr.Darren,Dato' n lain2) harap2 xdela memarahkan aku ek.Fahamilah adik aku nak kawen.Xlame lagi aku plak yg akn kawin kot...hehehe

No comments: