Percayalah Yang Aku Sudah Pun .....


Samada percaya or x korg ttp kena percaya bahawasanya saya pemegang cop mohor2 diraja ingin mengannouce kan berita perihal diriku sendiri.....yang seme org xtau lagi ttg kesahihannya....sbb aku xpenah bgtau kot....tapi cuma ada segelintir je manusia2 yang tau akan hal ni....sbb aku terlepas ckp time aku tergelincir hari tu....ape2 jelah...

Sebenarnya aku dah .....korg percaya x?Kalau korg xpercaya lantak korg lah...aku xkisah....Kejadian yang amat bermakna ni berlaku pada akhir bulan June'09 yg lepas....maknenya dah lebih setengah tahunlah kenangan manis ni berlalu....bertempat di salah sebuah tempat n kawasan yg aku sendiri ingat2 lupa lah....nntlah aku ingatkan semula...

Di sebabkan aku mmg xcited n terlalu teruja kerana aku akan melangkah ke 1 alam yg aku sendiri xpenah rasai n lalui....Pagi tu aku mmg bangun seawal pagi yg boleh n bersiap2 menuju ke tempat yang telah kami setkan bersama org yg aku syg....jeng...jeng...jeng...Dia pun nampak mcm xcited sama mcm apa yg aku rasa....agaknyelah...

Sesampai je di sana kami ber2 tunggu beberapa lagi org2 penting yg mmg sepatutnya ada time tu di kwsan berdekatan....Xsamapai 10 min dorg sampai...Selepas berbincang seketika kami menuju ke tempat yg di tetapkan....heheheh...sronoknye.....hatiku berdebar2...aku tau dia pun begitu...betul x syg..

Jurumake-up or mak n pak andam yg kami boking sedang menunggu kami....aku n dia membiarkan apa yg patut dorg lakukan terhadap kami bagi menaikkan lagi seri wajah n rupa kami walaupun kami mmg dah tersedia berseri2 nak2 akulah tu....hahahha...jgn marah ye syg..Pada mulanya aku n dia terlalu berdebar2 sbb kami belum penah melalui pengalaman mcmni....Tapi alhamdulillah segalanya selesai seperti yg di jangka...amin...

Setelah selesai segala urusan yg sepatutnya tibalah sesi bergambar utk kenang kenangan....wow mmg bestlah....mcm2 gaya yg dorg ajarkan kpd kami...semua yg di suruh kami turuti walaupun penat hanya Tuhan yg tau...Sweet sgt....eeeiii gediknye...semua yg hadir turut bergembira n sempat jugaklah mereka mengexposekan diri mereka bersama kami....mmg teruja giler....

Di sini aku exposekan sikit apa yg aku n dia lalui....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
scroll bwh lagi.....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
nnt adalah si dia yg aku maksudkan....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
lagilah syg
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Inilah orgnya....adik aku sendiri...sebenarnya byk lagi picnya...tapi xnakla letak byk2...menyemak jekan...lagipun aku rase mcm aku ni gedik je time ni....tapi apakan daya dah tu yg di suruh kan bagi mendapatkan pose yg dorg nak....Ni seme adalah suka suki je....sj nak mengedik dgn ofismate aku....seme skali yg join 6 org....So jgn salah faham ek.


4 comments:

{lumut} said...

comell gile....
itu je nak komen.hee..
ciumkan aleen utk gua boleh?

fifie @fif said...

emmm stakat nak cium dia dah sll sgt org kiss dia...dia je xtahan...hahahaha

aLeen aVriL said...

vodo lar kakak aku nih...

silew jangan percayer...

fifie @fif said...

wah aleen byk cantik ko pya vodo....xbaik derhaka kat kakak sendirik tau...aku sumpah kang baru tau....