Kehodohan Dalam Keanggunan

Wahhhh....mak.....anggunn ke???perasan...ha biase x dengar ayat2 mcm ni...ala2 nyah gitu....tapi aku suke dengar....sbb xtaulah maybe suke tgk gelagat2 dorg ni....kekadang kelakor pun ade..hehehe

Ni nak cite sikit ni....korg tgklah muke budak2 ni...ko rase dorg ni ANGGUN ke HODOH? emm aku xde jwpan...pasal tulah aku tye korg....sbb kalau aku jwb aku takut ade sesape yg sakit hati...huhuhahahah...












Budak ni bukan xbetul...waras rupanya...kalau korg nak tau rupa asal dorg mmg sedap mate memandang...cantik ciptaan Tuhan...tapi ntah mengape dorg menjadi sedemikian rupa...di tempat awm plak tu...ish ish ish....kesian....

Aku ckp mcmni sbb aku kenal sesangat bebudak ni....

5 comments:

aLeen aVriL said...

aku pon kenal beb budak bertudung tuh...

die tuh sengal xhengat ler klu dah kenal die...

kentot punyer ler kuat..*tipu yoo*..

plak tuh klu nk korek idong selamberk derkk jer korek depan2 org...*yg nih xtipoo...

hambik ler pujian aku nih sebagai iktibar okeii....bole jugak nk buat panduan tuk meneruskan idop....

ohh apekah???

Fhad Boulala said...

pesal muke aleen cam nenek kebayan je? seram dow... hahaha.. sumpah kalo naik kete malam2 ngn die maybe die bertukar.. hahaha

aLeen aVriL said...

vodo fhad....

fifie @fif said...

hah miss aleen apasal ko ni....ala nikan xtvt awk time2 anak dare...esok luse buat muke kat laki plak...rileksss lerrr...pasal koi ang xdok bukti...kuikuikui...

fifie @fif said...

sebenarnye dia mmg keturunan nenek kebayan...tapi memandangkan dia version baru yg maju sikit dia di tugaskan jadi power rangers....tu nak bertukar lah tu...BAIK.... BERTUKAR....jeng*****