hajat YANG tak kesampaian - PART 2

Sambungan entry lepas.Actually mood nak berblogging mcm kureng sikit skrg.Tuntutan keje berlambak2....kadang2 rase cam nak resign.Tapi sabor je dulu...mane2 keje pun same je...

Oklah pasal g Sunway Lagoon tu kan....lepas bermain-main sakan benda2 yg ado kat dalam tu macam org jakun kena pakse...mmg totally badan aku out of service.segala2nya aku rase...pitam,nak muntah, nak tido...segalenya lah...org xpenah main benda2 alah ni...kat kuantan mane ade...

Lepas rest kejap bak org mintak belas kasihan sedekah, aku dah ok sikit...bila je dah boleh bjalan mulelah start nak menggedik...ko tgk tu aksi2 gedik aku...xfaham aku...ni natural k...tuhan bagi...bukan saje2 nak wat gedik...


-keje dorg ni canggini je hari2, layan post-
-korg teka binatang pe yg aku pegang ni-
-aku rase muka menatang ni mcm hantu-
-yg ni aku koya je-

oklah dah get ready nak balik...badan pun penat giler...nak cepat masuk kete nak tido...

Tapi sempat lagi nak possing sblm balik...yg ni pun gedik gak...xtaulah pesal kalau jpe camera automatik aku gedik...


-apasal aku pendek ketok je nampak-

oklah tu je yg sempat aku share time aku kat sane...aku mmg xpenah g Sunway lagoon...tu yg jakun semacam tuh...heheheh

No comments: