hajat YANG tak kesampaian....

PART 1

15052010

Aku ade meeting kat Megaview Hotel Kuantan.Habis meeting dalam kul 2 pm.Balik je umah aku tido seround.


Dalam Kul 3.30ptg aku bgn nak solat zohor jap....dalam 10 min lepas tu ade lah geng2 yang mmg aku kenal giler datang umah ajak aku g Sunway Lagoon. Aku wat xreti je sbb aku kering tahap gaban time nih...Dorg ckp bab duit cite lain yg dorg nak tau aku nak g ke xnak tu je...


Tujuan dorg nak g Sunway Loogon ni sbb nak 'Surfing' kat dalam tuh..


dah dorg cakap mcmtu aku on jelah...hehehe...mintak izin dgn opah aku so aku pun bsiap n gerak terus...


Gerak dalam kul 4.30pm...sepanjang jalan aku sambung tido....sblm sampai KL kami seme singgah Genting dulu...seme sbb aku ckp aku xpenah naik Genting...so dorg naik ni pun sbb nak bg chance kat aku rase udara Genting la...itulah konsepnya.....


-sempat jugak menggedik dlm kete kabel nih-

-budak ni maybe xsuka bergambar-

-dah kat Genting nih-

Lepas Tol Gombak tetiba rase hentakan kuat sampai aku tersedar dari tido mmg naik je kete aku tlelap ..tayar pancit...rim bengkok....kesian plak aku tgk dorg bkerja keras tukar tayar...aku n yg lain hanya mnjadi pengomel n pemerhati yang setia sepanjang penukaran tayar tersebut.baguskan sikap ktorg.hanya 2 org yang aku tgk bsemangat giler menunjukkan kekuatan dorg kat aku nih...:)




dah siap tukar tayar...pjalanan di teruskan.terus menuju ke sunway n check in....so lepas check in kami plan mandi2 dulu n dalam kul 11 g cari kedai utk makan...balik makan masing2 masuk bilik n tido....


16052010


seme bsiap ikut perancangan.Kul 10am masing2 dah tunggu kat enterance Sunway Lagoon.Coach leader g beli tiket masuk...pastu g kaunter utk boking surfing zone. dorg excited giler la konon nak ber'SURFING'...hampeh...'NO SURFING SESSION TODAY' ha terang2 note besar kat kaunter tu....ambik korg...padan muke...mcm xde maknelah ktorg datang ni wei....hampeh...



Tiket masuk dah beli...so xleh buat pape...masuk je just jejalan n buat hal masing2...aku dgn geng2 bebudak lebih umur ni pun wat hal sendiri gak...nilah antara axtiviti aku yang xseberapa dalam tuh...


-enterance-

-nak try dulu-

-dah mula pening-

-yg ni pun nak try-

-terpaksa dipimpin sbb mmg nak pitam giler-

-isi perut nak terburai-


Aksi2 yang lain aku cite dalam next entry...sbb nnt panjang2 korg boring plak.Aku xnak tambahkan lagi keboringan korg....

No comments: