adakah ini C.I.N.T.A

cite ni mmg kisah aku le Khamis lepas...balik je keje aku mintak tolong sorg teman aku hantar kete aku ke car wash...sbb sepanjang hari dia pinjam kete aku g setel hal kete dia yg xcident.kalau ikutkan hati xnaknye aku nak bagi dia pakai kete aku...syg oiii...tapi mengenangkan dia sedang berada dalam kesusahan...aku kena tolong...mmg kena...(baik hati sgtlah konon).Tapi part ni aku ade gak ambik kesempatan...aku mintak tolong renewkan driving license aku...hehehe sambil menolong aku mintak tolong...

Aku plak g window shopping kat megamall.sesajer mencari sst yg aku xpasti....ceh wah mcm ayat org bercinta....pooorahcitttt...dalam sejam mcmtu aku menapaklah g ke car wash tempat teman aku memandikan kete kesayangan aku yang dah 2 minggu xmandi...tapi tuan kete tetiap hari mandi okey...jangan pandai2 nak samakan dgn kete aku plak...sekeh kang baru tau...

dah siap mandi...okey dia ajak aku minum...so aku ok sajer...org blanje...sampai je kedai bukan minum je tapi aku tibai makan sekali...lapor...tetiba dia bgtau sst kat aku...

teman: awak dalam bonet awk ade kuih.
aku: kuih? kuih pe?
teman: xtau dalam plastik pink.
aku: awak ni biar betul...bila awk tgk?
teman: tadi time org tu basuh kete. dia yg bgtau sy.
aku: nnt r sy tgk...

aku masih teragak-agak...sbb aku xpernah letak makanan dalam bonet...sbb takut terlupa nnt busuk mcmtu je...kete aku jugak yg busuk...tapi aku masih pk time bila aku letak kuih dalam bonet tu...sambil2 tu aku makan apa yg aku order sampai licin.

seingat aku tetiap pagi mmg aku hantar kuih yg opah aku buat ke kedai ma aku...tapi xpenah pulak letak dalam bonet.ishhhh pening...ok aku balik selepas hantar dia ke tempat yg dia nak turun...sampai umah aku terus bukak bonet.










tadaaa.....ni rupanya kuih yang kau di maksudkan...cehhhh...pandai ko ek...



apa maksud pink rose...?aku pun xtau...tapi aku terima je rose ni...sbb dah sampai umah baru aku tgk bonet...bijak sungguh ko wahai teman...

p/s:pape pun 10's a lot sbb buat suprise mcmni...tapi aku ni suke bunga ker???aku xnak jwb sbb nnt boleh kecikkan hati dia...

1 comment:

Aleen Afifi said...

wa pon penah dpt bunga....

xde bising kat dlm blg pon...


sedozen lagi wa ckp lu..

tp lu xpyh tnya sapa yg bg...

wa takkan btau punya..


sbb kejadian adalah sewaktu wa masih belom kawen..


maka nya suke ati wa nk terima bunga yg org tuh bg....


huhuhuhu..

wa dpt rose putih dgn carnation...

wa dah buang dah bunga tuh..

dah kering pon...pastuh macam xde guna wa simpan..


maka wa buang je la...


eh apehal wa citer kat lu kat sini eh..


ahh wa nak pulang ke ganggang dulu....


miahahahhahaaa