baby,baby,baby kamu jangan nakal....

baby oh baby....

ni adik teman aku...adik bongsu...ko bygkan teman aku ni dah umur sebaya dgnku tapi masih punyai adik sekecil ini....hah patutnya di waktu sebegini dialah yang buat anak kan...tapi apakan daya dia masih belum bernikah...heheh so xlehlah nak ade anak lagi...

mak dia kate daripada tunggu anak2 dia ni beranak yg entah bila baik mak cik yg beranak...ambik ko statement mak dia...hot gitu...tapi ye jugak kan...bila seme anak2 dah besar mesti mak2 kita ni sunyikan anak2 seme merantau keluar bekerja...nak cucu anak2 belum kawin lagi...so selagi tuhan bagi rezeki ke arah tu kita sebagai hambanya terima jelah rezeki tu dgn rase kesyukuran...

aku bertandang ke rumah dia sbb nak ambik barang sikit...so sementara mak teman aku ni solat maghrib aku jagalah jap si baby ni...aku xtau name budak kecik ni pe...seme panggil baby je...aku pun bantai baby jelah....

korg tgk betapa buas xbuas baby ni....

-kenapa ambik gambar saya-


-saya boringla kak fifie-

-ok x saya main-main bawah meja ni-

-saya suke main kat sini-

-oklah...sy nak g tgk cite upin ipin la-

senang je kalau xnak bg budak kecik ni mnangis bukak je cite upin ipin...konpem mak bapak dia pun dia lupe...

No comments: