Buncit ke????

Kelmarin balik je keje aku xterus balik rumah.Aku g ofis kwn aku dulu lepak2 kat sane...kawan skolah aku yg still single mcm aku....bujang terlajak sesaje lepak kat ofis dia sbb hari ni dia dah bekerja kat KL.so xtau bila lagi akan ku jumpa dia.

dalam ddk sembang2 n bergosip2 dan singkap sejarah lame masing2 terkuarlah dari mulut kawan aku ni...wei...ko skrg aku nampak lain le...(aku igtkan dia nak ckp aku makin cantik)...aku pun tanya balik...pe yang lain...

korg tau dia jwb pe...dia kate mcmni hah..."aku tgk ko skrg ni makin buncit le...pastu peha besar sikit la dari biase...ayat maut ko hah pe plak maksudnye tu... (xde kena mgena kalau nak kate aku preggy ok) peggie adalah tetiba plak...aku tercengang2lah sbb dia nampak perubahan aku...mmg 2 bulan ni aku naik 1kg...sluar mmg ketat sikit kat pinggang...bhgn lain2 ok je...aku pk2 maybe sbb aku ddk kat umah opah aku kot...sbb time aku ddk cni mmg hidup aku xsesibuk kat KL.balik je keje aku akan makan terus utk minum dinner.Sesambil tu nengok tv r pe lagi...maghrib baru ttp tv tu...siap2 utk solat.emm ko tgk perangai anak dara ni mmg pemalas kan...boleh kire jelah keje apa yg aku buat kat umah tu kalau hari bekerja.Banyak rest n makan dari membakar kalori...pasrah jelah...aku akan rajin kalau weekend je...weekdays aku akn jadi weak...hahahah

So hari ni time lunch aku g Megamall cari pape produk yang boleh utk susutkan balik kebuncitan aku ni...malu siut....walaupun xlarat sbb penyakit bulanan.Ku gagahkan jugak..demi menyusutkan ketebalan lemak ni...

Ok done.

Aku cari produk yang boleh guna utk luaran.kalau yg makan2 ni aku takut sikit.Kang effect dia lain mcm...nnt lagilah lain mcm jadi tubuh badan aku yg cute miut ni...hah sape nak jwb...

ni lah yg aku beli tadi...

-harap2 mmg mustajab lah-


-yg ni pun aku beli same-

yg ni mmg aku xberniat nak beli pun...


dah tu sekarang ni memalam sebelum tido aku mmg kena sapu losyen nilah kat perut aku...ofismate aku kate losyen ni panas...kira macam boleh membakar lemak lah...harap2 berkesan lah ni...aku nak try dalam sebulan g2...berkobar2 ni... aku nak suggest kat adik aku produk ni boleh ke??? sbb ade entry dia ade critekan seluar dia seme xmuat...hah fie ko jgn nak buat pekara ngok ngek ek...adik ko tu pregnant...bukan membuncit mcm ko...hahahaha.yo tak yo jugak kan....

No comments: