malam-malam together2 dengan .......

malam semalam aku balik keje terus g cari makan kat area pasar.tekak rase nak makan mee hoon sup kat salah 1 gerai kat situ...makan2 habis semangkuk..nampak pulak laksa penang mcm sedap je.order laksa penang pulak.habis jugak....ni sbb aku xmakan dari pagi...xde selera kononnya hari tuh...minum air jagung cincau pastu nampak org kat gerai sebelah order nescafe ais...tu pun nampak mcm sedap tapi aku xorder sbb air jagung tu pun aku belum habiskan...ni mesti nafsu makan semata-mata...

versi malam pulak aku rase nak makan mee kari.sbb sehari sblum tu aku bwk family aku makan2 kat JELITA.aku order mee kari tapi haaammmpehhhh dia punya mee kari. mee kari dia berupa begini (plz imagine:- mee letak dalam kuah ayam msk lemak) hah mcmtulah...langsung xrase kari.aku makan mee kari malam tu kat Plane Curry @ Kubang Buaya.so boleh tahanlah rasenya sbb dah namenya Planet Curry menu tulah yg plg hot.

Time otw balik igtkan nak belikan satay utk opah aku tapi ternampak pulak durian berlonggok2 tepi jalan mintak aku belikan.kesian je tgk durian tuh...xde tgk benda lain kcuali cina apek yg jual tu...so apa lagi bedesapppp berenti kete kat tepi jln....beli 2 bhgn 1 utk umah opah aku dan 1 lagi utk umah ma aku...

hati berbunga-bunga nak balik umah ma aku...nak makan ramai2...baru syokkkk...sampai2 je umah gelap gelita...tgk2 jam dah pukul 10.45pm.pttlah dah lwt bg mak aku time tu utk bersengkang mate.mmg time dia tido nih. call adikku Fendi mujur dia xtido lagi...perasaan frust masih terkawal...ma n pak cik dah tido...aku ajak jelah Fendi melantak dgn aku je time tuh...tetiba muncul 2 lembaga sorg besar n sorg kurus tinggi..."hah apa bising2 nih". lembaga besar bersuara...masalahnya aku xbising pun time tuh...maybe dorg terbau durian tu sampai mengganggu tido...sape lagi kalau bukan ma n pak cik aku...(sajer la tu buat statement mcmtu).sbb tadi aku pelawa dia jwb nak tido esok2 je dia makan...xnak kerugian la tuh...aku taula perangai dia sbb tu ma aku...bukan ma korg...

isinya mmg terbaek...kuning rase pahit2 sikit...bijik kecik je....yummm yummm yummm...zup zap zup zap habis durian tersebut di lantak oleh kami kami semua...so pembelian aku kali ni berbaloi-baloi walaupun yg makan2 ni 5 org je...adik beradik aku yg lain xde...mmg sengaja cr mase dorg xde sbb dana x mencukupi.

-sile abaikan mop nan sebatang di belakang tu-

pic org yg ambik gambo ni xde...sbb sape suruh dia volunteer nak ambik gambo...dialah org ke 5 tuh...opah aku plak melantak durian tu pagi tadi...dgn moyang aku...xsempat nak snap gambar sbb sibuk bersiap nak g keje...


p/s: to my all sis nnt if u all balik sy blanje makan durian sebakul okei...tapi kena balik sekali lah...jgn balik sorg2...

No comments: