xtau nak buat mcmne dah


esok aku akan ke kl.kalau aku panjang umur aku balik lah ke pangkal jalan & sambung menulis di entry seterusnya mengenai kisah hidupku......kalau aku xsempat balik tu hanya Tuhan yang tau apa yg akan dan bakal berlaku...kat sini aku nak sampaikan sst dari sudut hatiku...

khas utk semua yg mengenaliku...yg penah dan sedang menyayangi ku...sesungguhnya aku juga menyayangi kalian semua...sayang sangat...tanpa kalian hidupku xde pahit xde manis...

sejak kita bersua mengenali antara 1 sama lain
banyak kenangan yg telah kita cipta dan lalui
banyak juga kesilapan dan kekhilafan yg telah aku lakukan
hingga membuatkan hatimu terguris...

hadirmu membuatkan aku ketawa
hadirmu membuahkan bibit kasih sayang antara kita
hadirmu membuatkan aku bahagia
hadirmu membuatkan hatiku berbunga

namun tidak ku tahu

hadirku mambuatmu sengsara
hadirku membuatmu gelisah
hadirku menambahkan masalah hidupmu
hadirku merimaskan hatimu
hadirku menyerabutkan otakmu
hadirku mengongkong hidupmu
hadirku menyesakkan jiwamu


bebelanku hanya untuk menegur
teguranku hanya untuk menasihati
merajukku hanya untuk perhatianmu
marahku hanya untuk kebaikan kita bersama

demi hubungan kita

kerana niatku cuma 1

ingin hubungan kita kekal hingga hujung nyawa....walau apa jua status kita...ketika ini, masa depan dan akan dtg...

disini aku pohon ampun dan maaf seandainya apa yg aku lakukan, apa yg aku katakan, apa yg aku tunjukkan membuatkan kamu terasa, terguris,berkecil hati dan sebagainya.aku sebagai manusia biasa mengaku telah melakukan banyak kesilapan samada aku sedari atau tidak...

yang baik itu dari Allah swt dan yg buruk itu dari diriku sendiri...aku berharap kalian semua boleh memaafkan diriku.

No comments: