I LIKE THIS PIC......



kalau aku ingat2 balik n aku godek2 lappy aku ni jumpa plak pic ni....aku mmg suka sgt pic ni xtaulah knp....maybe sbb aku nampak muda kot dr yg sepatutnya.auwww kalau adik aku bc ni mampus dia kutuk.bukan nak katalah kan ramai yg tgk pic ni dorg cakap aku ni nampak cute....dalam pic ni jelah...kalau real aku xtau...maybe berdouble triple lah kot cutenya aku (masuk bakul pun masuk bakul lah).payah sgt nak tggu org puji aku....maybe dorg malu2 nak puji...hehehehe


org yg dalam pic ni dia wat suprise yg xseberapa nak supriselah...xsuprise sbb xdapat Secret Recipe punya tu yg jadi xsuprise tu....memandangkan raya pertama adalah sama tarikh dgn My Birthday so dia pg2 lagi datang beraya rumah aku bersama family dia dan bwk kek ni....walaupun kek biasa je so haruslah aku terharu sbb ade jugak org ingat birthday aku dan wat kejutan mcmni....tapi yg sedih dan sadis HADIAH ilek (harap dia faham)....patutnya biarlah ade bersama HADIAHnya barulah aku terharu dan gumbira berdouble-double.http://www.emocutez.comxgitu.....awak...(tuan bagi kek).sekiranya ada tempoh penerimaan masih lagi di buka....tarikh tutup sehingga 30 syawal....(cis kebendaan sungguh).


-family dia, DIA, AYAH DIA & ADIK DIA same color baju-

-nilah ADIK DIA-

baju raya kami same color xde kena mengena plan ke apa k...dia datang ,kami sefamily ni pun terkejut sbb fmly dia pun wat color biru....TIRU lah tu....same color plak tu....tapi xsama kedai....

-potong kek utk budak2 tetik ni seme-

oklah gambar yang di maksudkan gambar nilah....


-ala2 pengantin baru pulak-

jangan salah faham dgn kedudukan aku dalam pic di atas....sebelum aku potong2 kek tu utk di makan oleh sape2 mmg wajiblah aku bergambar dgn org yg bagi kek tu....nnt kecik pulak hati dia...dahlah orgnya mmg sedia maklum KECIK.....(larikkkkk sblm dia lepuk kepala aku)....

No comments: