yang kedian aku dulukan....xpekan???


Kendian??? korg xpaham ke??? ermmm maksudnya kemudian....lah...


saje buat korg pening sikit...xpekan aku cite hal yg berlaku hari ni ...cite raye tgklah esok2 aku storykan...eh bukan cite raye je termasuk cite pose jugak.basi pun basilah..sbb cite byk cuma mase je xde skrg...basi pun basilah...aku xkesah langsung...aku jugak tau korg pun akan jwb (ade aku kesah)...dah tu kalau masing2 xkesah layan jelah jgn banyak bunyi....


entah apa feel aku hari ni rajin semacam...maybe sbb esok nak pose 6 kot...1st year selama aku hidup ni nak wat pose 6...saje je lagipun follow Opah aku sekali....so memandangkan esok nak pose maka alkisahnya aku akan kekurangan tenaga esok (budget keje angkat balak).So tgk depan, belakang,atas dan jugak bawah seme tempat aku nak bersihkan.sampaikan hari ini dalam sejarah weekend aku yang masak...biasanya weekend makcik2 aku yang masak....

-operasi bermula-

org lain beriya berhempas pulas membanting tulang membuang tenaga mengemas rumah sebelum raya...tapi aku lain..mmg nak buat sebelum raya tapi memangangkan aku tiade kuasa ajaib yang boleh buat seme keje dalam 1 masa n banyak tempat.so seme niat tu cuma menjadi niat jelah.xsempat buat.sebelum raya aku buzi jahit langsir.nnt aku story bab langsir ok.


-nampak hodoh jekan-

tgk keadaan kusyen di atas dah mcm belacan.dahlah warna cerah so aku pun start pk2 nak tukar.! rumah aku selongkar cari sarung kusyen lain.Opah aku xde kat rumah nak menanyakan perihal tersebut.so carilah ko sendirik...jumpa!!!


Seterusnya berlakulah operasi menyalin sarung tuh...berpeluh-peluh tahap cipan aku.(cipan ade berpeluh ke).dalam sejam baru settle...lame giler xbuat keje2 gini...almaklumlah skrg org dah pakai sofa2 je yg xde pakai sarung2 dah...bila dah siap cantek pulak aku tgk....secantik si penukarnya....urrrrhhhhggg terperasanplakaku....jgn marah....





so inilah hasilnya...bukan yg baru pun...entah yg tahun bila aku terjumpa kat store belakang....bantai jelah...janji nampak kemas dan baru dari hari2 biase...


No comments: