4 pasang sekali harung.....adekah kamu faham?

HARUNG!!!!??#@%&

korang xfaham ek...xpasti ni dialek mane tapi mmg aku biase guna....harung yg aku guna kat sini bermaksud sekali gus/dalam satu-satu masa (entahlah betu ke x maksud ni,kalau xbetul mmg xleh jd cikgu la nih).

241010 tuh aku dapat jemputan kawan lame aku kawin.kawan aku ni adalah kawan adik aku jugak...kawan aku dan kawan adik aku ni sebenarnya spesel jugak dalam family kami....korg pening x???kawan kawin kawan kawin.....lantaklah...sebabnya jeng jeng jengdia kawan lame saya titik.xpayahlah korang nak tau sebabnya aku xnak bagitau....just nak bg intro je.

dia ni lelaki.so menyambut menantulah.tapi mmg terbaiklah kendurinya.12 kanopi sekali kenduri.....tema kuning dan coklat.yang paling grand bagi aku walaupun bg korg celah bulu hidung je adalah 4 pasang sekali naik pelamin.yang naik pelamin hari tu adalah......

1.kakak dia vs suami dia
2.dia vs isteri dia
3.adik laki vs isteri dia
4.adik pmpuan bongsu vs suami dia


maaf ek guna 'suam'i n 'isteri' dia je sbb aku langsung xdiperkenalkan dgn pengantin2 tu semua.yg aku kenal dia,kakak dia n adik bongsu dia...pasangan masing2 xdi kenali....yg pali buat aku terkezut kakak dia kawin dgn adik kwn baik aku.....kakak dia sbnarnya bercinta dgn mamat lain....tapi dah jodoh dia kot....ade jugak jodoh dia aku ni ade ke xde jodohnya, penjodoh bilangan adalah.emmm mati kalau dapat guru bahasa melayu mcm aku ni....fail.....

pompuan 2 org nilah yg jual mahal xnak ikut....tup tup tup ade je muka dia 2 org kat dalam kete....yg bj biru tu knp ek...tahan kentut ke dan yang bj hijau tu baru lepas balik dr mahkamah syariah sbb tu xde mood nak bergambar.

dr pg aku dan ma aku ddk ajak pompuan 2 org ni pegi kenduri ni mati-mati tolak mentah2 je ajakan kami...last2 muka dorg jugak dalam kete.....aishhhh cakap tarak selupa bikin maaaaaa.....xpe lagi ramai lagi beshhhhhh.....


time br je turun dr kete......mak aiii sham oiii ko borong semua kain kuning kat pekan ek....mentang2lah ko kawin ni kat bandar diraja...ko xnak kalah dgn raja ek.....ni kalau Sultan Pahang tau ni ko ambik color feveret dia mau dia murka durjana.nyah ko dr daerah pekan ini....aik berangan jd permaisuri sultan pulak.....


knp nak tepek 2 gambar pelamin n kerusi ni....motif????tidak ku tau....korg tanyalah pengantin ek....tetiba....


nilah kawan aku, kawan adik aku.yang aku cakap spesel dalam family aku tadi tu.tulah wife dia.dia ni keje TUDM pasal tulah pakai bj lagu ni....

minah ni tengah tunggu laki dia xjugak sampai2.penat dah tunggu baik aku sanding sorg2.....tapi adakah ini gayanya org naik pelamin.....jwpannya terletak di hujung jari anda....sila taip ON SANDING dan hantar ke 33322......teeeettttttt.....


2 comments:

Aleen Afifi said...

xde gmbar lu sbb dlm kamera wa gmbar lu seme blur2....


hrp maaf ler bhai....
huhuuhuhhhuhu

noor syahida said...

salam.

bleh tau mana nak sewa kerusi2 pengantin tu?

emel kat syahidasofian@gmail.com

tq.