aku tetap xfaham apa budak ni nak story

mlm tadi aku 09 kat umah ma aku...niat dihati datang umah ma aku nak cr makan tapi non ado apa2 kecuali nasi seperiuk...lauk langsung ilekkkk....hampeh nyesal xsudah aku time tu...padahal kat rumah opah aku lauk ade tapi singgang ikan jelah...lauk yg xberapa kena dgn tekak aku time tu...

affar adik aku tido....lega yg amat...kalau x mulut mcm murai...sedap2 o9 tgk video kak jemah pakai shawl dia bangun tetiba terus melekat kat aku....mcm2 cite n soalan dia ddk tanya...bosan nak melayan...last2 aku ambik video ni....kalau korg faham baguslah...mmg korg terer bahasa pelat dia....aku dr dia baby sampai skrg kadang2 aku xfaham apa dia nak storykan...

dari bab hantu ke kucing...pastu g ke tengok wayang...bila tya bila tgk wayang tu dia boleh jwb cite tu belum kuar...mati.......aku xfaham.






korg layan jelah kalau nak layan...ssazzzzzz....tiada paksaan...

No comments: