belajar dari kecuaian!!!! DEMI ARWAH

101010.

ramai giler org kawin.aku pulak kena 3 kenduri hari ini.tapi aku pegi kenduri bestfriend time skolah dulu je...yg lain2 aku xsempat nak pegi tapi mlm sebelum hari besarnya aku dah g jenguk tunjuk muka....


-muka seronok time otw g rumah kema-

otw pegi mmg seronok giler sbb mmg dah dapat bayangkan dapat jumpa kwn2 lame yg datang time majlis tu....sampai2 akulah yg paling lambat sbb mcm2 hal jadi di tengah jalan....siap nak bergaduh dgn pemandu lain bagai...tapi tu seme aku xde ambik kesah sbb dorg tu samseng jalanan je bg aku...kerek je lebih...mcm xpenah buat salahla konon kat jalanraya....nak drift2 siang hari di tengah2 bandar....mcm org BODOH je aku rase....malas nak ambik pedulik....


sampai je rumah si AKMA (pengantin) ni aku terus terjah dalam rumah...tgk kwn2 seme sibuk bergambar dgn pengantin...apa lagi sesi joinkan diri menggediksss terus di pelaminan...lepas dapat snap sampai puas hati sesi makan pulak bersama en teman tersayang dan juga kwn2 skolah dulu....masing2 bawak husband n wife serta anak masing2...aku je yg masih single....nak wat mcmne kan org yg aku syg dulu tinggalkan aku secara tidak berhemah.....


-aksi gedikss tu seme belum kawin, yg dah kwin control ayu konon-

siap makan apa lagi sesi bergambar lagi sekali dgn kwn2 pulak....pastu dah kenyang haruslah balik ke sarang masing2....otw balik en teman aku yg drive...dah separuh jalan baru aku tergerak hati nak cr handphone....cari2 xjumpa dalam handbag dan jugak seluruh dalam kereta...en teman try call my hdphone ringing ade cuma xde org jwb....berpatah balik ke rumah AKMA trylah tya sape2 kot2 ade yg ternampak my hdphone....try call lagi still same cuma call tu di reject...sah mmg ade dah hamba ALLAH yg dah jumpa hdphone aku....ARWAH dah la....try sms mintak pulangkan aku sanggup bayar pun xpe....tapi last2 dia off terus hdphone aku....selamat dah...


bukan apa pun nak bayar bagai...yg penting bagi aku no2 fon dan info2 penting dalam fone tu...semua tu contact business...hilang mcmtu je....aku tau time tu aku careless....habis nak buat mcmne benda dah pun terjadi....aku yakin hdphone tu hilang time aku makan...time ambik makanan...sbb aku tinggalkan atas meja tapi kwn2 aku ade kat situ....maybe dorg pun xperasan sbb masing2 ada anak nak jaga....aku yg bersalah...careless xpasal2....


otw balik aku jd badmood...nak marah diri sendiri tapi terlepas kat en teman....SAYA MINTAK MAAF AWK!!!!.....xsengaja....mmg dah xboleh kawal sbb banyak sgt no penting dlm tu nak2 contact no kwn2...mcmnelah nak contact kalau2 aku nak kawin nnt...NNT lah tapi masanya aku xtau bila.....tu pun kalau ade jodoh utk aku....


-intan,nora,shida,aku,azran-

last2 apa yg aku dapat dr en teman.....BELAJAR DR KECUAIAN.....awk yg salah nak salahkan sy pulak.....terus aku terdiam...betul jugak apa yg dia ckp....

-feeling sedih sbb teman rapat aku dah mninggal (hdphone)-

p/s:kalau yg bc blog sy ni adalah org yg menjumpai fon sy tu sony ericson hitam kat area BUKIT KUANTAN di majlis perkahwinan AKMA & BAKHTIAR sy merayu tolong pulangkan....sekiranya inginkan apa2 kita bincang kemudian.... rayuan versi sedih menonggeng.


No comments: