LESBIAN di kategorikan 18SX kan???

aku malas nak tegaskan apa2 info pasal diri aku...kalau korg xkenal aku pun korg pasti tau aku ni lurus ke x....

lepas korg tgk pic ni maybe korg boleh agakkan aku ni mcmne???

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


emmmmm LESBIAN ke mcmni????apa yg korg agak salah belaka.ni kakak akulah.geram nengok je pipi dia makin hari makin tembam makin gebu....aku ambik kesempatan kiss pipi dia....tu dia terkejut xhingat tu.....nasib kek tu xkena muka ai yg kiut miut ni.....


raya pertama lepas birthday aku....sehari dalam sejarah birthday aku jatuh pada hari raya...kalau bulan puasa tu rasanya pernah kot....kali ni pulak birthday my lovely sister seluruh PAHANG cuti pada date ni.Date mane lagi kalau bukan pada 241010.nikan tarikh lahir Sultan Pahang.bertuah diakan tiap2 tahun org PAHANG cuti meraikan birthday beliau.


dah ma aku buat kenduri my sis yg tengah sarat tu so include together lah doa selamat utk kakak aku yg satu ni.


kek ni di beli oleh my sis ainie......spelling glamer2 i xreti.....aku n dia cr tengah2 malam.....kedai dah stanby nak tutup.....yelah sbb kenduri sedang berlangsung xkanlah nak kuar time tu kan....nak beli awal mcm xsuprise lah utk dia ye dokkkk....

yg ni mcm artise pulak aku nengok....kira dia perasan artis jugaklah kan...aku ddk ambik kat lain dia ddk menatap kat lain....sedih betul....

sepupu sepipi 2 org ni sakan makan kek.

owh yg ini harap di maafkan.xsengaja letak pic ni....pandai-pandailah korg nengok ek.....

last from me....HAPPY BIRTHDAY TO MY SIS....ai doakan u bahagia selalu n di panjangkan umur.....eh 1 lagi tertinggal.....

*
*
*
*
*
di harapkan jugak kamu dipercepatkan jodohnya.....aminnnnnnn......



No comments: