tak dapat di pastikan atas sebab apa aku jadi model di sini....

Sabtu Minggu Lepas....
M.S Garden Hotel, Kuantan



aku di invite oleh Cik Nda aku join dia g event Tuppuware.xdapat g event Nuffnang mcm blogger2 hot tu pun xpe...sbb aku sedar aku ni just blogger suam2 kuku je aku mmg jenis sedar diri ok.


aku pulak gatal2 ajak officemate aku join sekali.bukan sorg dua aku ajak tapi 5 org.hah seme mcm minat sgt nak join.so buat perjanjian jumpa dia lobby hotel kul 1tghr.semua hadir ikut perjanjian.aku pass no lucky darw kat dorg sorg 1.so masuk hall n cr tempat lah.mmg best event dia kali ni...siap ade artis import iaitu 'Kris Dayanti' dan 'Sheila Abdul'tiruan.yang aku suka suare 'Kris Dayanti' tulah.mmg sedap bebenor....muka pun comel lote....org Kemaman....

-sufri,kak zai & fatihah-

no lucky draw aku n the geng mmg xde ong lah...1 pun xkena....xmacam sebelum ni aku ade jugak kena sipi2....dapat barang kecik pun dah kira bersyukur...sape xsuka dapat barang free kan....tapi kali ni mmg xde rezeki lah....


-aksi gedikss 3 dara yg masih belum laku-

bila semua seisi dah habis tinggal seisi bergambar je....xtau mcmne aku disuruh jadi model kat event ni....(nampak sgt aku tipukan).korg layan gambar jelah....


time ni aku bukanlah dipaksa oleh sesape....kami mmg nak jadi model xbertauliah...ini adalah lantikan dari diri kami sendiri.model Tupperware pun di kira model jugakkan....nak jadi model sebenar tu mmg taklah...

yg ni mmg aku nak salahkan org yang ambik gambo....napelah xnampak logo Tupperware tu...dah aku terpaksa letak watermark aku kat situ....nampak mcm iklan 'dollachantek'kan....ferasannnnnn lagik....xhabis habis.....



opssss tetiba dapat scandal baru....aku dah cakap xnak sbb aku dah xavailable tapi dia merayu-rayu nak jugak....so sbb kesian terima jelah...tambah lagi sorang scandal aku....iye betul yang ni mmg aku 100% tipu.....

No comments: