1st date

aku rase semua sedia maklum yg aku ni pemalu tahap gaban silew muntah.ini adalah 1st date aku dgn diaorg semua ni.time ni ayah dorg keje, xcuti.so mak dia nak kuar xde transport.so bila dah xde transport anak2 dia pun haruslah xke mana-manakan.kebetulan aku free n bosan time ni aku pun ajaklah dorg ni kuar pusing-pusing bandar Kuantan.



dorg ni perangai xde sipi2 mcm aku pun.kadang2 rasa payah sbb dorg ni bercakap pun xkuar suara.aku kalau dorg bcakap aku tgk gerakan bibir dorg je.semua adik beradik dia yg perempuan sama je.yg laki perangai lakilah....



siapa dorg ni dalam hidup aku????emmm xleh cakap...biarlah rahsia...cehhhh ntahapaapakan....xnak bgtau nnt korg nak ngorat diorg ni.....hehehe ada kena mngena ke...?nampak x betapa pemalunya dorg ni....layan jelahhhh sazzzzzz...................


korg teka je sape dorg ni.....dah name muka seakan-akan.....kira ade kena mengenalah....tapi kena mengena yg macamna xpayah nak cite....panjang sgt citenya.....


No comments: