bermadu kasih di KL pula

setelah habis study kat johor aku sambung pulak ke kl.setelah bertahun-bertahun berkawan so kami decide to make serious relation.tarikhnya mmg aku xsimpan dalam kepala otak.segala susah senang kami harungi bersama.time aku kat kl dia dah keje dah.so macam couple lain jugak kalau each other ada apa2 mslah kami akan sama2 bantu untuk meringankan masalah tu.

habis je study nasib aku baik aku dapat offer job kat public mutual.pastu beberapa bulan keje, si Giant pulak dapat offer KPLI.tapi kampus dekat je kat Kajang.weekend kalau dia xde xtvt dan xbalik pontian dia akan kuar dgn aku.so masa nak bersama mmg terhad giler.time ni aku pulak bantu dia apa yg patut sbb dia dah jadi student balik.seronok je hidup time tu.walaupun keadaan xsesenang orang lain tapi terasa ada org care kat kita.

ramai orang yang xsuka aku couple dgn dia.xperlu nak bagi tau sape2.tapi memang ramai.siap orang cakap aku xde taste lagi.sbb pilih dia.tapi semua tu xmenggugat kasih sayang aku pada dia.biarlah orang nak cakap apa.mak dia bg hint kat aku pun aku tak layan inikan pulak orang sekeliling aku.

banyak yang kami harungi bersama.family aku mmg restui habis hubungan aku dan dia.memang xde masalah langsung.nak bawak balik kampung tiap2 bulan pun family aku xde hal punya....yg ni nampak sangat pembohongnya.bwk balik selalu sah2 kena nikah terus....

nah ni hahh korang tatap jelah gigi dia....sbb tang tu je yang jelas untuk di tonton.

inilah kete dia yang aku pakai selama aku xde kete lagi.

sape lagi kalau bukan aku enterprame dgn en Giant kat garaje kete


inilah rupa sebenar cik fifie dan jugak en Giant.apa dia????knp xletak real pic???xpelah aku bagi korang tengok kecantikan dan kehenseman kami secara dalaman je dulu.korang nak tengok ke rupa sebenar dia????xpayah lah kan......apa pun aku mmg hargai dia sbb dia sanggup bg aku pakai kete dia untuk memudahkan aku g keje.sbb time dia kat maktab mmg dia xbawak kete dia.dia just bawak motor....jimat katanya...lagipun kalau aku xpakai kete dia mmg ddk kat garaj kete umah aku jelah tanpa ada org usik2....jadi untuk mengelakkan kete tu rosak xguna dia bg aku pakai.....so aku pakai jelah....bukan aku yang ambik kesempatan ok...xcaya tanyalah dia....

alamak panjang lagi citenya tapi dah nak balik dah....


bersambung...


No comments: