chomel apa kalau sepet

kisah raya Qurban lagi....

time petang husband Cik Dah aku datang.husband dan anak2 dia datang pagi tu tapi cik dah aku xikut....aku tanyalah senyap2 kat anak pompuan dia yang sorang ni knp ibu dia xdatang sekali....pastu dia jawab ibu dia merajuk sbb abah dia xbawak ibu dia ni g shopping raya....oloh oloh oloh chumeelll nya mak saudaraku ini....dalam pantang pun nak kuar jalan2....

petang husband cik dah aku ni datang semula bwklah sekali cik dah aku dgn baby chooomelllll ni....anak2 dia yg dtg pg tadi mmg stay kat rumah opah aku ni.....sbb apa dorg tetiba boleh stay kat umah opah aku ni lelama kalau bukan nak tenet......kalau aku kira mcm kat cc confirm aku dah dapat RM30 petang tu...pastu boleh pulak anak dia yg sulung bwk kekawan dia dtg mengonline ramai2 secara berjemaah bak solat raya pg tadi.....


yg tu lantaklah aku mls nak ambik pot.....kata aku ni kakak sepupu yg baik,penyayang, penyabar, periang dan segala-galanyalah perasan.kalau bukan perasan bukan namanya cik fifie kan....betul dak....sementara nak tunggu ke malam sebelum makan malam aku ddk melayan budak kecik cenonet ni....geram je aku nengok....



nama saya Muhammad Nasuha bin Mohd Zali.saya pun xtau kenapa nama saya macam nama pompuan dan mcm nama gf abang saya si Naufal yang ddk sebelah rumah tu.maybe sbb abang saya yang suka sangat kat nama Nasuha....xpe janji membawa maksud yg elok-elok....kan kan kan...time ni umur saya baru je dalam 16 jam.saya penat ni sbb mak sy push suruh sy kuar tadi jadi saya tido jap....

-umur 40 hari-

janganlah ambik gambar saya...saya malu lah....ishhhhh....

kuatnya ciuman rakus kakakku ini....sakit tau...


xpe Muhammad tau kakak sayang kat Muhammad.sbb tu kakak sll je dukung Muhammad.


mengantuk lah....


tido jap eh....jap lagi kita sambung balik....


ok dah bangun balik....sbb kamu semua bising tau...ganggu je saya nak tido


tapi xpe saya suke sbb tadi saya dengar ada org cakap saya chomellll....saya tau tu....


puas aku tunggu dia ni bangun untuk snap pic dia nih...bapok kuat tido....tapi bila aku tengok2 keturunan aku nikan rase2nya semuanya mata sepet.tapi bila dah besar yang pompuan confem cantik dan lawa dan yang lelaki pulak hensem dan kacak semestinya ....kalau mcmtu aku buat kesimpulan sape kata sepet tu xchomellll.........buktinya korg tengok jelah keturunan aku ni hah (muntahhhh) sape lagi nak memuji keturunan aku kalau bukan aku sendiri....ahaks ahaks ahaks....



3 comments:

Aleen Afifi said...

nama bapak dia hassan lah bukan zali..

apa lah lu...

fifie @fif said...

mohd zali dah cek betul2 dah....raya br ni sy isikan borang teknik utk abg long....itulah nama abg zali...

Aleen Afifi said...

owh ek...

abg long dah pmr ker??