di ganggu lelaki gersang

scary giler mengenangkan memori itu!!!!!


pengalaman aku sendiri.mmg scary habissss....sampai ofismate aku pun kecut same....kesian dia jadi mangsa keadaan.


kes bermula.....
ofis aku tingkas atas
tetiap hari kena naik turun tangga nak ke ofis
pada suatu petang
macam biasa time aku nak balik
tengok kat tingkap mcm ade 1 kereta yg familiar dalam hidup aku
elok je dia park kat lorong belakang
berdekatan dgn kete aku
aku hold dulu nak balik sbb aku takut
dia kalau dia kata nak mmg dia akn usahakan sampai dapat
sebelum tu dia da sms aku nak jumpa
konon nak pujuk kot sbb gaduh
aku mmg dah xnak rapat dgn dia
sbb 1 je BARAN!!!!!



lepak2 sampai kul 7pm tgk2 ade lagi kete dia kat situ
tak berganjak...
aduiii mcmne nak balik...ofismate semua dah balik
tinggal aku je belum
call member2 mane yg boleh tolong
ok ade sorang member yang ade HILUX
so ade area bandar
dia datang aku terus turun dan naik HILUX
'budak' tu xperasan kot sbb HILUX tinggi lindung tangga
tempat aku turun
so terus hantar aku balik
kereta aku tinggal



hdfon xberhenti2 berbunyi
'budak' tu call n sms
yang pujuk2 pun ada dan bila xdilayan
di maki hamun nya aku
kawan aku tadi nak ambil kereta aku tengah2 malam sikit
pergi2 ade lagi si mamat tu
last2 decide biar je kete tu kat situ


esok datang keje member HILUX hantar lagi
terpaksa mnysahkan dia
15min sblm masuk ofis dapat call dr ofismate
bgtau 'budak' tu ada kat bwh
pagi2 lagi ofismate aku tu di soal oleh 'budak' tu
nak xnak terpaksa lalui jugak
nak naik tangga ofis aku tu
'budak' tu merayu2 konon mintak maaflah atas kejadian semalam
(kesnya nnti ku story)
aku dah give up
dahlah memalukan aku, company aku dan segalanya berkaitan aku dan company aku lah
better aku remove dia
dari hidup aku
itulah yang terbaik
demi masa depan



bersambung.......

nantikan ending kisah ni....nak balik dulu bye.....

3 comments:

mohad said...

salam ziarah

Unknown said...

biar betul..so awak mcm mana ? ok? xdiganggu lagi?

fifie @fif said...

la xkan nak reka2 betullah...tapi berlaku lagi dasyat..