ini bukan dating tapi berjimba jimbaan

plan ke dua di buat.

kali ini mesti plan ajak semua ahli geng 'komek' (nama geng aku) kuar bersama untuk diperkenalkan dengan Giant yang aku sembang sampai terguling2 tu sampai kena cucuk charger kat handphone sbb lame sangat berborak ntahpape, sampai handphone jadi panas sbb putus je call balik sampai mata dah xlarat nak celik.

plan ni di rancang di adakan di Danga Bay.apa lagi betapa seronoknya kami semua sbb boleh keluar dari hostel naik kereta...hehehehehe selama nikan main bas dan teksi je nak g mane2.time ni adalah 1st time nak tengok Danga Bay sbb tu mcm jakun je. Giant datang ambik kami semua.memandangkan ada 9 orang semuanya termasuk 2 india jadi terpaksa ambil 2 trip.aku mestilah 2 2 trip aku ada.mengada-ngadakan????


ktorg kuar malam.lepas isyak.lepas makan2 pastu Giant terangkan kat roomate aku pasal haritu.dorg pun baru dapat cam dengan jelas muka Giant ni sbb teringat time dia menyanyi dalam function haritu.lepas pada hari tu kalau nak keluar mesti bawak salah sorg atau 2 org roomate aku bersama.sbb dorg ni risau mengada2 je....padahal nak ikut kuar free.


pastu xjumpa Giant dah sbb dia sambung study kat KL.aku mcm biasalah bahagia bersama geng 'komek'.kalau Giant balik je dan dia ada masa nak jumpa aku baru dia datang jumpa aku sbb dia ni asal orang Pontian.


sem 3 aku dah xddk hostel.kena ddk luar.so menyewa rumah berdekatan kolej.kat sini tinggal sekali dgn roomate yang sama.so xde masalah.happy je memanjang.xpayah dah nak risau kalau balik malam2 sebab xpayah kejar masa kul 10 dah kena masuk hostel.kalau kuar dgn Giant pun xdelah balik lewat sangat sbb dia kena balik Pontian lepas jumpa aku.dia ni anak mak sangat2.


dia mula luahkan perasaan dia time aku kuar ber2 je dgn dia kat Danga Bay.time tu aku final exam dan dia konon2 nak bagi aku xlah tension sangat.konon jelah.....malam tu lepak2 kat kerusi2 tepi muara tu dan dia mulalah luahkan apa yg dia rasa terhadap aku.aku pulak diam je xterkata-kata.last2 dia bagi aku 1 kad.cantik sgt.aku baca mcmtu je apa yg dia tulis kat kad tu.pastu aku ajak balik.


balik lah kami ke rumah masing-masing.....


bersambung......

No comments: