ini bukan mabuk secara berjemaah

gambar lama....

-seronok muke minah ni nak g memancing-

sekarang ni area pantai timur dah ke gerbang perkahwinan nak banjir atau bah....org kelantan cakap.so angin kadang2 kuat, hujan mmg keraplah....sedap tido...

-mula-mula bolehla ko bergedik-


sebelum musim tu datang aku dan beberapa teman sll plan nak g memancing lagi kat laut.tapi aku xde beriya nak join.serik dah.....


-time dah asyik sendawa angin-

-dah mmg xtahan,nak bercakap pun malas-

nak tau nape aku serik.korg tengok jelah ni.ni 1st time aku ikut dorg g memancing kat laut.mmg takut giler perasaan aku time tu.ni bot dorg sendiri.aku follow je.xsilap ni time bulan June 2010 kot.


-bila dpt ikan lupa kejap simptom nak mabuk tu-


-5 min sebelum segalanya keluar-

malunya aku kat dorg seme termasuk kat pak din.aku xtahan sangat dan termuntah depan dorg dalam laut tu.nasib xmuntah dalam bot...eeeeeiiii....geli kan....habis benda yg aku makan dr pagi tersembur keluar....tertonggeng-tonggeng aku depan dorg.


-ni keadaan setelah muntah mabuk laut-

-last-last aku xmemancing pun.aku tido macamni je sampai balik-



nilah hasil kami berempat g memancing.yang aku punya tadi xtaulah yang mana.kecik je pun....last2 joran tu dorglah yang guna.


No comments: