kaki menjadi baby



nak mengaborkan kat awok2 sekalian...sekarang kan time aku menjahit barut bayi untk bakal anak saudara aku.jadi lepas siap2 jahit tu aku mesti test pakai dulu kat perut aku...giler keji ko nak wat keje ngek mcmtu...

aku xtry kat perut aku sendiri...sbb perut aku muncit...muncit sikit2 je....

tapi aku punya cara memang bestlah...

aku try dengan cara macamni....


aku guna betis aku je....sesuai kot kalau saiz baby baru lahir....

dah cantum2 ikat je....dah mcm org patah kaki pun ada kan???


tadaaaaa.....siap dah toyol bungkus....hehehee xdelah nilah barut tu yg dah siap di modelkan di kakiku sendiri...

ni idea Ma akulah ni...aku tya dia beberapa soklansebelum buat benda ni...soklan tu macamni....

aku: Ma mcmna nak tau size nak panjang mana dan lebar mana?
Ma: la awk agak2 jelah....nak tau ok ke x awk try ikat kat betis awk...kalau ok kira muatlah...
aku: habis barut ni nak pakai sampai bila?
Ma: biasa pakai sampai 3 4 bulan mcmtulah...tgk budak jugak...mcmni je senang utk budak bru lahir awk try kat betis....yg dah besar sikit awk try kat peha....tu pun nak kena ajar...


ha tgk bila dia dan kuar ayat dia aku terdiamlah sendiri....kira ni aku dah ikut apa dia ajarkan....


No comments: