ke'excitedan' melampau

ramai yang dah tau kot adik aku iaitu aleenavril tu dah selamat melahirkan seorang puteri pada ahad lalu jam 2.40am di hospital selayang.jadi anak selangor.xdapat jadi anak kuantan.xpelah mana-mana je janji selamat.dan dengan rasminya aku pun telah mendapat anak saudara yang pertama.rasanya semua family members aku mmg over excited.

aku dari saat dia bgtau dia sakit pagi jumaat tu memang aku yang paling over risau.yelah sbb dia kat kl aku pulak kat kuantan.nasiblah kutex ada sekali dgn dia time tu.kalau tak xtaulah mcmne...ma aku lagilah over habis je meniaga pagi tu terus gerak ke kl tanpa ajak aku sekali.kat sini aku terkilan tetiba...dah nak masuk highway baru call aku bgtau dia dah gerak nak g kl...waaaaa aku kecik hati.......

xpelah aku menantikan latest info dari jauh je.....jadi semalam, isnin petang ma aku dah bawak dia balik sini.keterujaan melampau aku rasa balik je keje aku angkut semua sekali termasuk Opah, Cik Dah, Cik Nda dan anak2 dorg sekali pegi ke rumah ma aku....so gamatlah kami di sana.

geram je nengok anak aleen ni...putih dan sepet.dah memang keturunan aku kot sepet2 ni...semua orang cakap macamtu....



agak-agak korang esok2 kalau aku ada anak ada x seputih dan sesepet macam ni.agak-agak lagi comel x???emmm biasalah aku xnak kalah...nak lebih je, kurang xnak...nama xtau lagi...esok-esok dah ada nama aku inform la ek....

No comments: