kenapa kawin di hari raya

sekarang baru nak story pasal schoolmate aku kawin.aku di jemput time sorg lagi schoolmate aku kawin...kira awal 2 minggu.....jadi di hari berlangsungnya aku dgn cekal berhati waja bak perwaja drive sorang2 menuju ke rumah azran (si pengantin lelaki).


-kenangan bersama mempelai-

time terasa amat seronok beronok ronok kerana jumpa ramai schoolmate termasuk beberapa orang classmate aku yg di rindui bukan di tiduri.....zaman sekolah adalah zaman yang terbaik dan terbesssssttttttt dalam hidup.....


yang ini aku baru tau mereka ada scandal dalam diam.tengoklah ambik gambar bersama atas katil pun sorok2 dari ayu (wife kpd azran).aku harap ini hanya gosip dan bukan kenyataan.(sememangnya aku tau ini lakonan semata2 dr kamu ber2).

owh muka dan aksi gedikssss dari tuan blog adalah harussss........

eh ada x aku cite pasal org kawin di hari raya....xde pulak kan....errrmmmm xpelah...

p/s: azran dan ayu bernikah pada 5.11.2010.bukan di hari raya....aku yg salah faham....

No comments: