english style

xpelah korang nak cakap apa pun korang cakaplah puas2...aku pun tau makanan ni biasa2 saja bagi korang di luar sana....lekat celah gigi je kot...tapi bagi aku yang kurang $$$$$ dan org kampung lagi ,ni memang terujalah kan dengan menunjukkan bakat memasak aku ni kat family aku dan menjamu dorg makan....





walaupun kali ni segala ramuan di sponsor oleh Cik Nda aku.so time memasaknya mestilah aku dan dia...so air tangan mestilah kami berdua...keadaan ni berlaku sbb aku mmg dengki kalau org lain ddk golek golek depan tv pastu aku sorg je kat dapur....yang nak makan mereka dan anak mereka....bukan anak aku....kejikan aku...kalau nak makan kat kedai benda ni ramai2 mcmni mmg xdapatlah....sbb aku family besar....subur kot....semua membiak dgn baik sekali....hehehe...


spegeti aku pusing2 penyek jadi macam ni bagi senang sepupu aku yang kecik2 tu nak ambik....



kuahnya ada 2 jenis....atas mushroom dan bawah original....tapi 2 2 buat cair sikit sebab budak2 nak makan senang....pekat sangat lekat pulak dorg....

tapi kalau ikut resepi aku memang lain dari Cik Nda aku ni....aku semua guna ramuan asli...xde yg instant mcmni....so petang2 layan makan ni je dengan minum air kopi o dan air kelapa....




No comments: