mengingatkan aku kepada keturunan jawa

keturunan jawa yang mana aku xtau.

nak cite pasal mee jawa sebenarnya.time aku sekolah dulu kalau ada kelas tambahan kira kelas petang aku jarang makan nasi.aku akan cari mee jawa jugak.kat sungai lembing dulu hanya ada 1 kedai je jual mee jawa.mee jawa dia memang terbaik dari ladang.anak-anak dia pun hensem-hensem.kira 2 in 1 lah kalau g makan kat situ.muka arabian gitu dorg ni.sambil2 makan sambil2 menjamu mata.baru ada selera.xsilap aku kedai makan tu namanya kedai makan warisah.

tapi time aku pegi kedai tu tutup.xpasti pulak mmg dah ttp ataupun time aku pegi tu je dia xbukak.pusing-pusing bandar sungai lembing adalah 1 kedai yang aku nampak mcm baru je.xsilap aku dulu kedai ni kedai hardware.so singgah nak test mee jawa dia.

aku dan en teman order benda yang sama.mee jawa dan sirap limau.1 jelah nak cakap mee jawa dia xsebest mee jawa warisah....rasa manis tu mcm lebih sikit...

manis manis pun habis jugak aku dan en teman makan.tapi macam xpuaslah.sebab xdapat makan yang terbaikkkkk punya mee jawa kat sungai lembing....