not final exam

sekarang kan musim exam....student2 seme sakit kepala pikirkan pasal exam ni.aku pun tak terkecuali...tapi aku bukanlah student...

aku just exam PTD je....PEGAWAI TADBIR DIPLOMATIK GRED 41....banyak kali dah aku dapat exam ni...ada yg aku pegi dan ada jugak yang aku xpegi...malas sbb g banyak kali dah tapi interview pun xdapat....geram pun ada....

sebenarnya hari exam ni bersamaan jugak dengan exam MTest....ala yang KPLI tu...yang ni aku xpegi....sebab bertindih kan...kena pilih 1 je....so aku pilih PTD....pegi ni pun aku berserah pada nasib je....kalau aku ada rezeki adalah...kalau same jugak mcm sebelum2 ni xnak terima pun kena terima jugak.....




aku exam dekat Dhe Rhu Beach Resort Kuantan.kena kat dewan teratai...punyalah sejuk aku kat dalam tu...bukan aku je tapimanusia yang tergolong dalam kategori LEMAK BERKRIM DI SUKAI RAMAI pun rasa sejuk teramat sangat x ubah terasa macam aku berada di UK 5 tahun yang lepas.....:).calon lelaki pun cakap sejuk terlampau sampai ramai yang xboleh jawab exam....korang bayangkanlah keadaan sejuknya...




habis je paper pertama petugas mintak kami tukar bilik bawah...campur dengan group lain...kat sini ok lega sikit....x sesejuk bilik atas.so boleh jwb exam dgn tenang dan bersemangat...tukar ke bilik Rafflesia....




soalan lebih kurang jugak macam yang penah aku ambil sebelum ni....cuma yang pengetahuan am je lain.....




korang doa-doaknalah aku suksess dalam exam ni...doakan banyak=banyak agar aku lepas peringkat2 seterusnya....hinggalah aku berjaya....

No comments: