rezeki betul aku kat sini

rezeki ada di mana-mana.....itu biasa kita dengarkan....yang penting di mana ada kemahuan di situ ada jalan. nak nampak jalan tu kenalah berusaha kearah apa yang nak di capai tu.kalau setakat cakap je pung pang pung pang tapi tindakan tarak habuk pun kita xnampak.

sejak aku keje kat cni macam2 rezeki yang aku dapat.rezeki dpt bf baru, kete br, rumah br, antara rezeki yang paling best adalah bab makan.setiap hari mmg ada je hamba Allah yang baik hati dalam ofis aku ni bawak makanan lebih untuk makan beramai-ramai.biasanya untuk breakfastlah.aku pun kadang-kadang terpengaruh jugak.bagus kan kalau terpengaruh benda yang baik.nasiblah ma aku jual makanan pagi so senang je g beli dgn dia je.xpayah susah-susah nak cari tempat kat mana nak beli.

-dah tinggal separuh-

pagi ni kak nor pulak bawak muffin.ikut suka nak makan pagi ke petang ke malam ke.suka hati ko.janji habis.memang habis pun xsampai pukul 10 pagi pun lagi time tu.aku pun sempat ambik gambar time dah separuh.so apa lagi sapa mau ambik saja.


-ambik jangan xambik-

thanks utk kak nor sbb muffin ni dia yang buat dan bawa kat ofis utk kitorg makan.panas-panas lagi.thanks kak nor.mana nak cari ofismate mcm ofismate aku ni....kak mai pun sll bwk roti canai...

No comments: