sape punya????

aku antara yang terawal masuk ofis utk department aku lah.....g.floor mmg ramai yang dah masuk pagi tadi.....hari nie pun xramai yang bekerja...ramai lagi yang cuti....

macam biasa masuk2 ofis bukak FB, email dan sgala benda aku nak bukak kecuali buka baju.... yg ni je aku xbuat begitulah keje aku pepagi....aku rasa orang lain pun macamtu jugak. xpayah nak kelentonglah.


-ambik pic pun dr jauh-

xsampai 15 minit ofismate aku masuk dengan bawak beg-beg plastik 2 3 beg mcmtu...macam orang nak menjual barang....aku tengok sipi2 je. sbb aku kan tengah sengkek sbnrnya mmg sll pun sengkek.pastu dia letakkan 1 bekas makanan atas meja....aku tengok sipi2 lagi ...dalam beberapa minit kitaorang nak breakfast kat meja yg dia letak bekas tu...owhhhhhh baru nampak apa isinya...dia pun bgtau eh makanlah...xpayah segan2.....(mcmlah aku ni seorg yg penyegan).


-ok zoom dekat sikit-

aku pun apa lagi bukak dan belek-belek dulu dengan penuh kasih sayang....sayang nak makan sebab cantik....


-ok buka bekas senyap-senyap-

-ni rupa dr dekat-

comel x????patutlah ade orang tempah rupanya...jadi dia wat lebih utk bg ktorg makan....time kasih kak nor....lain kali sudi sudikan lagi bawak yang lain pulak ek....

kalau sape2 nak tempah boleh rojer aku xpun korang tgk kat website dia lagi bagus....tapi tawaran ini utk yang berada di sekitar Kuantan sahaja....

www.zucupcakes.blogspot.com

ok korang boleh jenguk2 website ni ek....

saja promote tolong kawan2....tolong menolongkan keje yang mulia....



No comments: