malu kat diri sendiri sebab jakun

pagi-pagi masuk ofis rasa teruja yang teramat. semalam aku suruh seorang uncle kat ofis aku ni pegi beli setem.

pagi ni dia baru bagi setem yang aku kirim. teruja giler aku tengok setem ni. cantik sangat sampai sayang nak guna. macam budak-budak pun ada aku rasa. kalau beli mamee snek tu kan biasanya ada sticker gambar kartun-kartun. ha macam tulah setem ni.

-cantik sebab ada purple-

mulalah keluarkan camera dan snap banyak2. macam entahapaapa pun ada. ada bbrapa lecturer tengok kelakuan aku. aku buat dekkkk je.

last-last uncle tanya."fifie kenapa setem pun u ambik gambar, tak penah tengok ka???(slang india) ". owh baru aku sedar ada org perhatikan aku rupanya....

-comelnya-

aku jawab.' ermmm saya nak tunjuk kat adik saya'. jawapan pun ntahapaapatakmasukakal. mengong....

last-last malu kat diri sendiri. setem macamni pun jakun....

-tak payah pakai gam dah-

-siap nak di pos. abaikan tulisan buruk cakar itik tu-

biasalah dah lama tak guna setem nak pos apa-apa. sekarang semuanya guna email je. (cover malu)

No comments: