menerima teguran yang pelik tapi benar

setelah di tegur oleh lebih 5 org barulah aku perasaan yang minat aku sekarang kepada yang colourful dan yang square2 macamni....

sebenarnya aku ni peminat tegar purple color.kalau boleh semua benda aku nak purple.dulu impian aku kalau nak kahwin mesti ada purple.memang semua benda yang aku buat utk weeding tu ada purple dan campur2 sikit color lain.last-last terjadilah episod pelamin anganku musnah....hancusss segalanya lah....xdelah nak buat majlis idaman berwarna purple.kira dalam mimpi jelah cik enon....

dulu time nak beli kete pun cari yang purple.sanggup ko aku cr yang second semata-mata nak purple.last-last kena tipu dengan salesman tu.cancel beli kete tahun tu....jalan kaki jelah g keje abang oiiiiii....pastu the next year lepas kjadian tu beli kete beru je....nak beli yg purple time tu kena tunggu 6 bulan.....dah selok sangat nak pakai kete ambik jelah warna silver.silver pun silver lah.janji dapat balik raya dengan kete...

aku ni kalau boleh bf pun aku nak yang purple.kalau korg rs ada meh bg kat aku.konpem aku sayang dan tatang dia gila-gila sampai aku naik gila dan aku pun nak dia pun tergila-gilakan aku.tengoklah betapa gilanya minat aku ni kat purple.

hari ini aku g keje berpakaian petak-petak dan color-color tapi xde purple.sebenarnya banyak kali dah aku pakai mcmni tapi xde pulak org nak menegur maybe hari ni org br perasaan.kuar je dari kete sepanjang jalan nak ke ofis adalah yang tegur aku 'kak long dr atas sampai kaki color petak-petak'.dalam kepala aku time tu ada ke color warna petak-petak.xsempat nak berfikir sbb 4 minit je lagi time masuk ofis.2 3 orang jugalah yang menegur tapi semuanya lelaki.ayat masing-masing mcm nak usha aku lah....ni perasaan aku je.kalau xbetul xpelah.




masuk ofis lepas breakfast biasalah masuk toilet lepaskan hajat yang maha hebat dan terpuas.pastu telek-telek muka kat cermin ooooo brku perasaan apa yg dimaksudkan oleh abang-abang tadi.cuma penggunaan ayat dorg tu yang salah.tapi bila di amati cantik jugak kan aku pattern mcmni.

beg aku tu macam sama yang di jual dalam sepetshop tapi yang aku ni murah je dan bersaiz kecil sikit.



No comments: