pengakuan berani mati

ini bukan pengakuan BERANI MATI...tapi pengakuan apa nama entahlah....aku sendiri pun dah pikir 1001 jenis pengakuan. semuanya macam tak sesuai. jadi korang jelah yang letak nama pengakuan ini pengakuan apa. PENGAKUAN SUMPAH kot.

tapi ini adalah pengakuan ikhlas dari aku.

aku bujang lagi tapi not available dah sekarang ni.

aku sudah di sunting oleh seseorang yang aku harap boleh menjadi seorang suami dan kawan dalam masa yang sama. InsyaAllah....doakan aku.

dah kata kan tadi harap boleh jadi SUAMI maknanya aku akan menamatkan zaman bujang aku dengan dia tidak lama lagi.

harap-harap yang ini tidaklah seperti yang dulu. main-main dalam hal nikah kawin ni.

korang doakan aku ek.....


p/s: tak sabar nak jadi glamor on the that day tu. seme mata tertumpu pada pengantin.


No comments: