seluk 'anu' untuk keluarkan isi perut

mulalah nak salahkan keadaan mata yang tak berapa nak terbukak. orang kata aku ni celik ke pejam ke macam sama je. nak-nak kalau senyum or gelak besar memang akan ada orang tanya macamni ' ko ni senyum ke tido' ?? keji kan dapat kawan mcmni. rasa nak bagi penampawwww pun ada. tapi aku ni kawan yang baik. mesti nak puji diri sendiri.

sabtu terpaksa kerja. kena prepare report berkenaan selected student dan akan di present oleh my boss esok sampai rabu (kalau tak silap) kat HQ KL. bangun pagi2 waktu hari tak bekerja adalah satu kesukaran yang amat berat untuk dilaksanakan. tapi dah tanggungjawab.....

nak basuh muka kat sinki terkejut beruk aku bila ternampak menatang ni. yelah dah mata tak berapa nak clear sebab tak bukak luas2. ingatkan ada orang buang bayi dalam sinki rumah aku. *langsung takde kena mengena*..

dah kenalpasti dah menatang tu apa ke benda aku adalah lega selega leganya. sempatlah aku tengok opah aku buat kelakuan lucah kat menatang tu. opah aku dengan selamba seluk tangan ikut kemaluan menatang tu dan keluarkan segala isi perut. lama dah aku tak tengok aksi-aksi 'lucah' giler best macamni. last tengok rasanya dalam 15 tahun lepas. time tu aku dan family yang duduk rumah ni. time kecik-kecik. bila kami pindah barulah opah aku tinggal kat sini. inikan rumah kampung. boleh buat macam2 tak de sape boleh kacau. janji aman damai dan mengikit spesifikasi piawaian dari LKPPKN (betul ke tak ni).

korang penah tengok tak. biasa kat kampung je senang nak tengok aksi-aksi tanpa 'ada kemaluan' ini berlaku.

nak tau tak macamna rupa menatang tu........
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

-ni 'anunya' -

pernah tengok tak???


zoom lebih dekat
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

jeng jeng jeng.........
-bekas-bekas bulunya di layur api. inikan kampung mari-

-inilah rupa sebenar-
silew abaikan kesemakan sinki ini

inilah hidangan aku sekelaurga untuk sabtu lepas. sedap dan mantap. sebab dah lama sangat tak merasa makan ayam kampung. dua ekor sekali masak. licin. pic lauk yang telah di masak aku tak ambil. sebab aku kerja. balik kerja terus makan yang mana ada je terhidang.


No comments: