thanks yaya....

ahad lepas adalah sikit rezeki untuk aku.aku ingatkan sekodi dia nak bagi aku tapi last-last bila dah jumpa dia bg sehelai je. sekali lagi impian aku musnahhhh......nak banyak je aku ni kalau org bagi free....orang dah bagi tu bersyukur jelah...memang aku bersyukur pun.sehelai pun tudung jugak apa...boleh pakai jugak apa....begitu syahdu time aku terima pemberian yaya ni...tsk tsk tsk...

bulan lepas kot aku ada cite2 depan dia kat en teman aku yang aku nak jugak shawls malas tu...tapi en teman ni wat xreti je...last2 yaya ni buat suprise lah konon dia yang pi beli utk aku.tapi dia mmg study kat kl so mmg senang nak cr. sebenarnya xdelah suprise mana pun sbb en teman pernah bgtau aku yg yaya ni tanya dia aku suka color apa.en teman bgtaulah pepel.



tapi last2 yang aku dapat sekali warna biru.yaya yaya u ni mmg xmenepati citarasa ai lah...hehehe xdelah gurau je.bagus jugak yaya ni bg biru sbb ai belum ada koleksi shawls biru.papepun thanks a lot to yaya.nnt belikan kak ngah shalws lain pulak campur2 jenis biar sampai cukup sekodi ye...baru kak ngah sayang yaya leeeebihhhh dr aziem sayang kat yaya...ahaks ahaks ahaks....



apa yang penting aku dapat shawls tu hari ahad hari isnin aku dah pakai g keje....tu pun nak bgtau...motifff????

ini adalah model belakang pintu. abaikan muka yang blurrr sbb bangun je tido kena g keje pulak....pastu kena jd model shawls atas paksaan diri sendiri....apakah????




No comments: