super duper penat

bertolak ke Terengganu pukul 7.30 pagi. sampai kat rumah pengantin Hanis dan Sya lebih kurang pukul 10 pagi. nak bagi support untuk hasben lah katakan. saja nak feeling isteri yang sentiasa di sisi suami. padahal nak berjalan-jalan je lebih....abah yang offer nak g sane ai on je..... dalam hati berkata-kata jimat duit minyak. terukkan menantu macamni. (menantu ke hantu???).

majlisnya memang meriah sebab Hanis ni adalah anak sulung, cucu sulung, dan cicit sulung. dan segala persiapan ikut adat orang melayu sejati tanpa ada apa-apa perubahan yang macam biasa-biasa orang buat. aku pulak yang terover busy tolong hasben siapkan pengantin. terasa macam nak kawin lagi sekali...uppssss.... bukan nak apa pun cuma nak cantik-cantik dan semua orang nak bergambar dengan kita.....ermmm xpuas bergambar sebenarnya...majlis aku haritu asyik hujan je....

gambar belum ada sebab camera ada pada en hasben. dia belum balik lagi. nantilah aku upload. boleh tengok sekali hasil kerja hasben aku yang kecik molek tu.

oklah nak relax-relax kejap. nak bermanja-manja dengan Arissa. rindu bangat sama dia.:)


No comments: