hari menambahkan ilmu kecantikan diri

terpaksa korbankan waktu rehat hari cuti kerana ingin menambahkan ilmu kecantikan diri. perempuan , wanita, malah juga ponxxx jugak tak boleh lari dari hal-hal kecantikan diri ni.


sabtu (05032011)aku mengikuti bengkel kecantikan Mary Kay. pernah dengar tak nama tu. produck kecantikan untuk wanita dan lelaki.


apa yang best bengkel ini adalah percuma. siap dapat gift produk lagi.

ini adalah hasil tranformasi yang aku pelajari pada hari tersebut:-




oklah kan....kalau tak ok pun takpe sbb ni muka aku bukan muka ko....aik marah nampak.....



5 comments:

ardinihumaira said...

bestnye.. bila la dni nak dapat pegi blaja mekap ni :)

aLeen aVriL said...

ur eyebrow xsesuai lah macam tuh...huhuhuhu...

kelas tuh percuma....???how can??

kat sini pon ada kelas percuma jugak...

from RedGlow...kawan redmummy..

tp jauh nun d shah alam sana....

huhuhhu

fifie @fif said...

aleen: xpelah xsesuai pun dah namanya blajo...br belajo adalah part2 yg i xmahir lagi....

aLeen aVriL said...

pesal dia wat kelas tuh pree???

xrugi ka dia...

huhuhu...


tkg ajo dia tuh dtg dr KL ka??

fifie @fif said...

utk bg bakal pguna test produk dia...mary kay...

mary kay bg dana....

ha ah tukang ajo tuh dr KL....pastu adalah sorg 2 mary kay beauty consultant dr ktn....