inikah dugaan yang kuterima......

adui tension betul aku rasa saat ini. berukband aku ni memang tak sedar diri tau. kalau aku tak melanggan setiap shopping mall yang aku pergi ada je terpacak budak-budak sales Maxis ni yang sibuk dok promote berukband ni....macam-macamlah ayat terbaik dorang dok pancing supaya melanggan.....


aku ni sebenarna dah ada P1. tapi takde coverage pulak kat area rumah hasben aku ni. berukband Celcom aku pulak aku bagi mak saudara aku pakai. tapi dia lah yang dok bayar sekarang. last-last terbeli dan termelangganlah berukband Maxis ni.


memang sejak pakai servisnya memang hampeh.....seminggu je ok. maybe sebab tempoh trial adalah seminggu. ni aku nak update blog pun dah macam putus asa. aduiiii apalah nak buat ni....


p/s: aku ni kalau xleh berblog dan berinternet memang boleh meroyan sebelum tiba waktunya......



No comments: