jom view program aku N the Geng

cerita dah basi tapi tetap mau kasi update. sebab ini adalah cite pasal aku kan so memang wajib dan patut di tepek kat blog buruk nie.


malas nak citer panjang. entri dulu pasal Kuala Gandah klik sini. jadi kita tinggalkan aktiviti untuk student. sebab aktiviti untuk mereka lebih kurang sama jugak dengan program2 motivasi dan orientasi pelajar IPT kat Malaysia nih.


meh jenguk sikit aktiviti aku dan geng-geng aku.


time keluar dorm je akan jadi sindrom macamni:






sebab yang di kenalpasti kenapa dan mengapa kami jadi sebegini adalah kerana ini:-









aku dan 3 orang lagi adalah ahli tetap dapur. kalau takde kami makanya semua lecturer dan student memang tak makan kot. nasib ada 'abang-abang' maritim. kerana doranglah masakan kami jadi bertambah sedap dan lazat.....hehehehe


aktiviti malam pulak g melawat muzium Bioversiti:-









bagus g melawat muzium ni. macam-macam info kita akan dapat mengenai flora dan fauna. bertambahlah kesedaran aku bila di beri penerangan pasal flora dan fauna.



kalau nak bawak family pun bagus. banyak homestay kat Kuala Gandah ni. selain zoo ni ada banyak lagi tempat-tempat yang best untuk aktiviti kekeluargaan. macam taman rusa, taman gajah dan macam-macam lagilah. nak tau lebih lanjut korang Google sendirilah ek.

No comments: