nasib badan



terasa nasib badan aku sekarang asyik bertuah je....tak tau kenapa??? tapi dalam bab makan jelah.


minggu ni memang sangat-sangat menjimatkan poket. datang ada isi balik pun isinya still macamtu jugak.....tak luak2..... padahal bawak duit cukup2 makan je .


minggu ni tiap2 hari makan free.


di pagi yang mulia ni pun makan free. bos belanja. tapi air kena buat sendiri.....kalau sekali dengan air lagi bagus....lagilah ktorg ni sayang kat bos.....uweeeekkkkk (ayat membodek).


bos belanja roti canai. banyak pulak tu. sampai tengahari pun rasanya boleh makan lagi. kalaulah setiap pagi jumaat bos yang belanja mesti banyakkan pahala dia. berganda-ganda.


kitaorang pun banyak jugak..........................banyak makan.........benda free tak kan nak tengok saja. ye dak......

-sumber: google-


lunch pulak adalah sorang kakak ni belanja pizza. ofismate aku jugak. gambo muka dia non ado.....buat apo nak tayang muka dia. dia bukan model pun (ni ayat dia okey)............yang model ada sorang lagi tapi nntlah kalau ada gambo ofismate aku yang memang model tu aku publish lah kat sini.

-sumber: google-


dulu-dulu aku pun heran kenapalah model macam dia nak kerja kat cni lagi......nak jugak tanya tak cukup ke duit dia dengan kerja jadi model je......tapi tak berani nak tanya......




p/s: pasni nak doa banyak2 next week ada lagilah insan yang bermurah hati macam dorang ni.....