rajinnya kamu

bila dah confirm boking untuk join event tu dan siap buat payment semua maka hasben aku ni nampak rajin lain macam. selalunya rajin dia payah nak nampak kalau di rumah. kalau bab kerja memang dia rajin.


balik je dari buat payment dia terus bekerja dan terus bekerja. semangat betul nampak. aku just tengok je pastu masuk tido.....sebab tangan aku bukan tangan seni. try2 buat tak jadi. menjahanamkan bolehlah......



korang tengoklah gubah bunga pun nampak macam menjadi je kalau dia yang buat.....padahal tangan kasar macam apa lagi.....kalau time dia gosok2 pipi aku tu memang takde feeling langsunglah....sbb kasarnya nauzubillah..........




yang ni aku tak tau pasal apa dia keluarkan jugak. dalam frame tu gambar mama dan abah dia time kawin. pastu yang lagi satu tu bunting time aku kawin dulu. apa motif dia sampai sekarang aku tak tau.....malas nak ambil tau sebenarnya....sebab dia tengah serabut.....



p/s: event apa saja taknak bagitau sekarang.....kasi suprise........




1 comment:

Aleen Afifi said...

koi tahu dah event apa haa.