sebelah je yang berfungsi

kelas make up anjuran Mary Kay tu start pukul 9 pg mengikut tentative. tapi sebab asyik tunggu peserta-peserta yang janji nak datang tapi tak muncul-muncul pada waktu yang di tetapkan maka kelas pun bermula pada pukul 10 pagi tanpa mau menunggu lagi.


kalau ada yang datang lewat tu kira dorang bagi masuk je. dah kata kelas percuma memang ramailah yang nak join.


di kelas ni semua produk yang di gunakan adalah dari MARY KAY. takde produk lain. mula-mula macam biasalah sedikit penerangan daripada pakar-pakar MARY KAY ni pasal setiap produk yang bakal kami gunakan.





setelah di terangkan tibalah masa untuk cuba try test sendiri produk tersebut. Untie Aida minta kami pakai kat sebelah je. untuk rasai perbezaan. jadi kalau ada kesan apa-apa memang boleh rasa sebelah je. betul dan benarrrr...aku tak tipu. aku dah rasainya.....


bermula dari produk pembersihan tangan dari kuman hinggalah ke make up muka siap semuanya di ajar step by step oleh MARY KAY consultant. memang best sebab dorang akan tunggu kita bila kita ketinggalan. biasalah lembab.......



sampai-sampai je tengok takde orang lagi. message Suraya (my consultant) tanya buat kat hall mana? rupanya betullah kat hall yang aku sampai tu. cuma orang je belum ramai. apa lagi cari camera dan posing dengan muka basi sorang-sorang. biasalah muka orang kena bangun pagi pada hari cuti memang macam tu.




ok nampak tak betapa bestnya kelas ni. siap ada besen-besen lagi. dalam besen tu dah ada air untuk bersihkan muka nanti. kita just duduk dan belajar je apa yang di ajar.


warna besen dia pun cantik-cantik. rasanya senang nak bezakan ikut beauty consultant kot. sebab BC ni yang akan bantu kita kalau kita tak faham or ketinggalan apaapa.




hah nampak tak kena try sebelah je. yang ni je sempat snap gambar. step lain aku tak sempat nak ambil sebab takut tak sempat nak kejar part-part yang dorang ajar.





time ni belum siap lagi. bedak pun tak rata lagi. jiran aku ni kacau tau. asal aku snap gambar je mesti dia nak masuk jugak. tu sempat tangan dia je masuk.


antara produk MARY KAY ni yang ni je aku sempat snap. kalau korang nak tengok lebih-lebih g terjah kat sini www.marykay.com.my.




hah inilah rupa jiran aku time class ni. dia pun banyak ajar ilmu make up dia kat aku. aku pakai fake eyelish tapi dia ori punya tau. dia ni nak cepat time ni. BF dah tunggu kat bawah nak g lunch kat hotel. pasal tulah dia make up lebih kurang je. kalau tengok muka dia time datang mmg dah tau dah yang dia ni minat bermake up.


lastly inilah hasilnya yang terhasil dari produk-produk MARY KAY. terus terang aku cakap produk dia memang terbaik antara yang terbaik antara produk-produk yang aku pernah cuba. dan setiap produk pembersihnya tidak berorientasikan sabun yang boleh mengerutkan dan mengikis kulit.



adik aku cakap eyebrow aku time ni kelakaw.....tak sesuai. takpelah namalah baru belajar ye dak....kening ni pun bukan bercukur pun.....ori tau....



No comments: