5 bulan baru nak share

assalamualaikum.....


nak feeling ala-ala muslimah sejati.....


dah 5 bulan baru terasa nak share keadaan terkini diri aku sekarang. sejak preggy ni aku memang malas sangat2 nak mengadap laptop or pc.sampaikan kerja2 kat ofis aku pun sengaja aku tangguhkan. penangan mengandungkan anak aku ni.....tak taulah kenapa dan mengapa????


padahal niat nak story kisah hidup kat blog ni adalah berkobar-kobar . tapi sekarang segalanya dah ok. cuma still tak boleh bau perfume dan bau badan en hasben.tapi  selagi boleh tahan aku akan tahan. nanti dia kecik hati aku pulak yang kena tido luar.......takut jugakkan...sebab sekarang macam2 orang yang kita tak sangk pun  boleh bertindak kejam.....tapi ku harap suamiku takkan begitu.


ni keadaan aku time 5 bulan. skrg aku dah 6 bulan. pic ni di ambil di pasaraya terhebat iaitu di Sogo. dalam toilet pulak tu....ala korang mcm tak biasa. padahal korang lagilah hebat bergambar di cermin toilet. ni time BERSIH hari tu.....



perut xdelah terlalu besar. cuma part2 yang biasa menonjol tu adalah sihat membesar bagaikan juara. memang tak boleh nak elak.....takpelah demi zuriatku yang terchenta ni......badan jadi tak chantik pun terpaksa redha je....


muka pulak memang xboleh ada secalit make up pun sebab aku benci sgt2 alat solek skrg. so biarkan aje muka ai yang memang dah baby face ni bersih suci dalam debu macam tu je....bila tenung lama-lama cute jugak kadang2. ini perasaan aku jer......korang punya pendapat aku langsung tak kesah..........


tapi kalau korang tak percaya cuba korang tenung gambo aku ni.....hehehe.....seri ibu mengandung....





kalau tgk keadaan perut tu agak2 baby aku ni boy ke girl.....?




1 comment:

safiyyah osman said...

syoknya....huhuhuhu..^_____________^ xsabaq nk tunggu perut bsaq..