5 bulan pun macam tak berapa nak nampak



pic ni di ambil ketika my baby is 5 month in my tummy. feeling sorang2 dalam bilik maka terhasillah gambar ni. aku tak pandai nak ambik pic cantik-cantik macam orang lain. cukuplah snap sekadar boleh buat kenangan je.janji ada jugak memori lama untuk di belek nanti di masa akan datang.senang nak tunjuk kat anak cucu esok. (budget anak cucu nak tengok perut aku time preggy).






sekarang dah 6 bulan lebih pun aku rasa saiz my tummy macam sama je. tak de perubahan. adakala orang tak sangka yang aku ni tgh pregnant. sepanjang aku pregnant ni adalah jugak lelaki yang kat luar sana dengan selamba badak try test mengorat aku. apa dia ingat macam tu ke cara nak cari calon isteri. cari kat tepi2 jalan. kadang-kadang bosan jugak tengok sikap dorang ni. kalau tengok betul2 body shape aku memang dah out. kalau pakai baju kurung memang lagi ketara nampak perut. sebab baju tu seakan melekap kat perut bila aku berjalan. silap2 haribulan boleh nampak shape pusat.hehehehe........


memang tak boleh sorok dah perut ni. makin hari makin beso.......pastu makin aku rasa perut aku ni ketat. macam orang terlebih makan......




No comments: