apa kami buat kat ladang kelapa sawit tempoh hari???



tanpa ladang kelapa sawit ni kerja en hasben memang susah....nak tau cite lanjut boleh klik sini. bukan tak mampu nak beli tapi tak berbaloi....10 batang RM3 tak silap aku....habis satu-satu majlis mesti guna berapa ratus batang....bergantung pada fresh flower yang digunakan jugak...guna benda yg fresh ni memang naik serilah majlis sesorang tu. macam masakan jugak guna lauk pauk fresh lagilah sedap nak makan...tak gitu???

daun-daun ni nak guna untuk gantung-gantung kat pelamin, hantaran, gubahan bunga sisi pelamin dan macam-macam lagi. pasal tulah aku harap sangat bakal-bakal pengantin ni memahami mengapa servis andaman ni mahal. kalau upah lebih kurang maka hasil pun lebih kuranglah. biasalah tu kan..semua business macam tu.

ini salah satu hantaran adik aku. so gubahan memang dia request guna fresh flowers.korang boleh bandingkan mana lagi berseri guna fresh ke guna yang fake punyerrrrrr.....


yang ni pulak guna untuk gubahan sisi pelamin.. aku review sikit-sikit je ek...sebab gambar banyak dalam camera en hasben....


inilah projek terbaik aku, en hasben, dan si tuan badan yang bertunang g kutip daun paku pakis sehari sebelum majlis berlangsung.........semua kami buat sendiri...takde upah orang g cari....sebab en hasben memang tak suka guna pekerja....cukuplah ada adik beradik yang menolong.....






No comments: