akhirnya ada time untuk buat shoot nih.....



zaman sekarang aku tengoklah semua pekara yang boleh jadi sweet memories kita nak buat kenangan. nak simpan bukti. nak buat album nak buat video dan macam-macamlah ikut peredaran teknologi zaman leni.....

aku pun sama. sejak aku preggy sejak perut dah nampak bentuknya  yang comel lote seperti dah ada isi kat dalam memang ada tertanam niat nak buat pregnant photoshoot. macam orang sekarang buat tu.....kalau orang mat salleh siap tayang-tayang perut lagi. separuh bogel pun ada. naknya dapat part gambar yang baik dan bagus. 


tapi aku takdelah sampai nak bogel....nak tayang-tayang my body.....nak mampus koooo....dosa yang sedia ada dah banyak nak tambah lagi dosa dengan pose-pose macamtu.....dosa yang ada pun belum tentu terampun.........tak kuasa tau nak tayang-tanyang nih..........


cukuplah sekadar nampak aku bahagia bawak ke hulu hilir perutku yang sweet kedepan nih.....sebelum my baby decide nak keluar......hah ko ada perut macam aku......siap ada malaikat kecil yang bernyawa lagi kat dalam nih.....takde kan......mau aku tak bangga..........



terasa keadaan ini adalah pelengkap hidup aku sebagai seorang perempuan, dan isteri.....sangat-sangat bersyukur dengan pemberian Tuhan ini. di harapkan Tuhan akan memberikan lagi peluang seperti ini di lain waktu.....InsyaAllah....yang nih pun belum keluar ada hati nak tambah lagi...heheheh


tapi sejak awal preggy en hasben sibuk sokmo.....sampai naik feed up aku dok planning sorang-sorang last-last tak jadi sebab dia ada kerja. last2 lantak jelah....ada rezeki adalah....9 bulan time aku tunggu hari nak meneran je baru dia ada masa free baru dia offer nak buat. tapi shoot sendiri jelah.....waktu dia terhad. hari raya haji pulak tu......macam busy sangat je diakan....tapi tak kaya-kaya jugak ye dok..........geram nih geram tau tak.


hari raya haji yang ke 2 kami beraya di sini.....panas woooooooooooooooo wa cakap sama lu.....dahaganya Tuhan je yang tau....gerai-gerai mana ada bukak...raya kate kauuuuu.....telan air liur jelah....


tapi bila dah buat tuh rasa puas.....rasa lega...sebab ada jugak kenangan time aku pregnant nih.....walaupun baju raya adalah baju duduk dapur je.....baju lain xleh nak pakai dah nanti nampak bentuk pusat........t-shirt je yang sesuai...jadi kita belasah je janji adoooooo...................




 tak tau baby girl or boy....jadi 2 2 color kami ada 


 tak sabor nak tunggu our baby nih keluar...harap-harap ikut muka aku belaka.....tamak bangat


 time nih memang dia menendang-nendang. tak taulah dia suka ke tak....


 rehat jap...ambik angin walaupun xde angin langsung.....fuhhh  panas gilerrrrrr....



nih takleh tahan sekali.....kat tali air tepi sawah pun boleh belek baju-baju baby yang ada dalam bonet  kete tuh....almaklumlah kami bukan profesional nak shoot cantik-cantik.....idoklah kami retiiiiii...................namalah shoot sendiri..


apa pun thanks a lot to en hasben sebab bersungguh shoot our sweet memories nih......suka bangat dong....




No comments: