ini bukan masalah kencing tak lawas tapi dah over lawas agaknya



salam pagi Jumaat......

di pagi Jumaat yang sejuk-sejuk angin sepoi-sepoi bahasa ni sedap kalau balik rumah buat taik mata ni.  aku ada masalah besar lagi berat untuk aku pikul. dari masuk kerja pukul 9 pagi tadi sampai sekarang yang baru je pukul 12 tghari aku dah 9 kali ulang alik ke toilet untuk kencing.

penatnya tak payah nak cakap. apa yang penat????

penat berjalan nak sampai ke toilet. dekat je tapi aku rasa macam jauh sangat.

penat nak mencangkung.......nak kencing berdiri tak baik pulak...tak pernah di ajar oleh mak bapak aku....(padahal masa kecik-kecik pernah je aku kencing berdiri......sebab tengok budak lelaki kencing berdiri macam relax je......)


nak tunggu lama sampai habis.......terasa waktu-waktu puncak sekarang ni memang lama giler nak habis sisa-sisa buangan tu habis di buang....sampai sendi lutut pun lenguh-lenguh menahan.


tapi lepas habis tu legaaaaaa......feel dia memang  lain macam.....puas tak terhingga. tapi  tak sampai 20 minit lepas tu kena berlari ke toilet semula......ulang balik benda yang sama....


penatkan????
nak senang kerja aku ingat nak bawak kerus meja aku letak depan toilet. kurang sikit penat ye dak.......?





No comments: