tengok saja yang boleh



mula-mula nak buat entry lain....tapi time belek-belek gambar terjumpalah gambar ni.



dalam-dalam pantang ni memang tergugat benar iman aku kalau tengok makanan-makanan yang aku makan time preggy. tetiba terasa nikmat benar makanan tersebut. bersyukur benar kalau badan sihat walafiat boleh makan semua benda tanpa perlu berpantang.
















time ni pak cik aku sakit ni. baru keluar hospital. kakak aku pulak baru balik dari kursus terus dia g beli pizza ni. makan kat rumah.konon nak bagi pak cik aku tu ada selera sikit makan ramai-ramai. tapi failed.

 


 yang berselera adalah kami bertiga. orang sakit request nasi  dgn tomyam je. so g beli kejap. boleh tengok kat gambar pak cik aku just tenung je pizza tuh.....tak lalu katanya.
 
 
 

 mula-mula nampak macam dia ada selera sekali tomyam tu kakak aku habiskan. pakcik aku jamah sikit je. kakak aku memang ada selera memanjang.



sampai nampak urat di tangan aku time ambik pizza. lambat benar nak habiskan pantang aku ni....lagi 20 hari....banyak dah list makanan yang aku nak makan bila habis pantang ni......


No comments: