bukan anak buangan tapi anak kesayangan


tempat: pantai pelindung kuantan
tarikh: 23 Januari 2012

BBQ time untuk tahun ni tiba lagi
tiada sebarang perancangan pun
tetiba aku dapat sms dari mak saudaraku
suruh datang je tanpa perlu bawa apa-apa


apa lagi haruslah join
tapi aku takdelah sezalim mana
walaupun tak bawa apa-apa
tapi aku pergi awal
kenalah tolong masak apa yang patut






aku tolong kat rumah mak saudara aku tuh

en hasben tolong setup tempat BBQ kat pantai



kat pantai tu terjadilah kejadian macamni....
terjumpa baby chomellll...........





gambaran dari jauh


macam pernah aku tengok baby nih
 
 

 
rupanya memang anak aku



ni daddynya punya kerja
aku suruh bakar ayam dan ikan dia bawak
si Hannah ni tengah-tengah pasir pantai
buat photoshoot pulak kat situ
kesian ank aku nak tido
si usung ke sana ke mari


 
walaupun korang tengok macamni
dah macam anak terbuang je gayanya
tapi yang nilah satu satunya anak kesayangan kami berdua...







No comments: